دلابی شده دلتنگیهایمان !

یه آقایی میخواد از بین سه تا خانم یکیشون رو به عنوان همسر انتخاب کنه. به هر نفر ۵۰۰۰ دلار میده و ازشون میخواد هرجور دلشون میخواد این پول رو خرج کنن. اولی میره و یه دست لباس خیلی خوشگل و گرونقیمت برای خودش میخره به اضافه لوازم آرایش خیلی عالی و میگه من خیلی دوستت دارم به همین خاطر دوست دارم من رو همیشه ترگل ورگل و خوشگل ببینی. نفر دوم میره یه دست کت و شلوار خیلی شیک از یه مارک معروف میخره و اون رو هدیه میاره برای خود مرده و میگه من خیلی دوستت دارم و اگه پول بیشتری هم بهم میدادی باز برای خودت خرج میکردم. نفر سوم میره بازار بورس رو تحلیل میکنه و با اون پول سرمایه گذاری میکنه. چند روز بعدش سهامش میشه دو برابر. نصف سهام رو میفروشه و پنج هزار دلار مرده رو بهش میده و میگه پنج هزار دلار دیگه رو هم سرمایه گذاری کرده برای آینده و به اسم دو نفرشون. به نظر شما اون مرد کدوم یک از این خانم ها رو به عنوان همسر انتخاب میکنه؟

دیشب کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد رو خوندم. خوشم اومد ازش !