گاهی لازم نیست که پیچیده باشیم، پیچیده زندگی کنیم و این پیچیدگی ها را به هم نشان دهیم، گاهی فقط کمی ساده بودن، ساده زیستن، ساده حرف زدن و یا ساده درد دل کردن کافیست.
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:50 ب.ظ


-
WWW.HOMAN.D4A.COM
Persian Movies ! New Music ! and...

... شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:11 ب.ظ

میخواستم چشمهای تو را ببوسم
تو نبودی،
باران بود،
رو به آسمان بلند پر گفتگو گفتم:
تو ندیدیش...؟!

و چیزی ،
صدایی...
صدایی شبیه صدای آدمی آمد،
گفت: نامش را بگو تا جستجو کنیم!
نفهمیدم چه شد که باز
یکهو و بی هوا، هوای تو کردم،
دیدم دارد ترانه ای به یادم میاید.
گفتم: شوخی کردم به خدا!
میخواستم صورتم از لمس لذیذ باران
فقط خیس گریه شود،
ورنه کدام چشم، کدام بوسه
کدام گفتگو؟
من هرگز هیچ میلی
به پنهان کردن کلمات بی رویا نداشته ام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد